Epson i Usain Bolt potpisali su ugovor o partnerstvu za promicanje ispisa bez spremnika s tintom za regiju EMEAR

Kampanja će obuhvaćati televizijske kanale, natpise na otvorenom, prodajna mjesta i društvene mreže s ciljem podizanja svijesti o Epsonovim pisačima EcoTank

Epson i Usain Bolt potpisali su ugovor o partnerstvu za promicanje ispisa bez spremnika s tintom za regiju EMEAR

Tvrtka Epson objavila je partnerstvo za regiju EMEAR s Usainom Boltom, najbržim čovjekom na svijetu. Osmerostruki osvajač zlatne olimpijske medalje, a mnogi ga smatraju najboljim sprinterom svih vremena, Usain će biti lice velike kampanje za podizanje svijesti o Epsonovim pisačima EcoTank za ispis bez spremnika s tintom.

Usain će, zajedno s Epsonovim pisačem EcoTank, biti glavna zvijezda TV promidžbene kampanje koja počinje krajem ovog tjedna u Ujedinjenom Kraljevstvu i Njemačkoj, a pojavit će se i na plakatima, na mreži u reklamnim natpisima za web-mjesta, na prodajnim mjestima u velikim maloprodajnim objektima, kao i na društvenim mrežama diljem regije EMEAR. Usain će na svoj vedar i opušten način pokazati kako s Epsonovim pisačima EcoTank, bez spremnika s tintom i bez gnjavaže, možete biti opskrbljeni za do tri godine ispisivanja – „Just fill and chill” 1.

Od izlaska pisača EcoTank sa spremnikom za tintu velike zapremnine na tržište 2010. godine prodano ih je više od 60 milijuna diljem svijeta, što je kupcima uštedjelo do 90 % na troškovima ispisa 2. Umjesto spremnika, pisači imaju bočice s tintom velikog kapaciteta. Epson je nedavno osvježio nagrađivani asortiman pisača EcoTank, čime je zaposlenim kućanstvima i malim uredima omogućio jednostavno ispisivanje po izuzetno niskoj cijeni po stranici. Svi novi Epsonovi pisači EcoTank opremljeni su tehnologijom ispisa bez upotrebe topline Micro Piezo, pa možete uživati i u prednosti smanjene potrošnje energije i manje zamjenskih dijelova.  

Predsjednik Epson Europe, Yoshiro Nagafusa, komentirajući ovo partnerstvo rekao je: „Usain je savršen partner za nas! On je jedan od najpopularnijih ljudi na svijetu i njegov zanimljiv karakter pomoći će u tome da naša ekonomična rješenja za ispis budu predstavljena na zabavan, upečatljiv i interesantan način. Budući da sve više nas radi od kuće, a moderan obiteljski život donosi sve više obaveza, sada je pravi trenutak da povećamo razinu osviještenosti o pisačima EcoTank i pogodnostima smanjenja troškova koje oni pružaju.”

Usain Bolt izjavio je: „Oduševljen sam što ću raditi s Epsonom na širenju vijesti o pisačima EcoTank. Surađujem samo s robnim markama za koje vjerujem da zaista mogu napraviti promjenu. Pisači EcoTank uklanjaju brojne frustracije koje izaziva ispis sa spremnicima, stoga sve što može malo olakšati život mora biti dobra stvar.  Ali ovdje je riječ o mnogo više od toga! Imamo brojne zajedničke vrijednosti, kao što je stvaranje bolje budućnosti. Epson to radi izgradnjom povjerenja svojih korisnika kroz proizvode koji pomažu zajednicama da rastu i napreduju. A meni je najvažnije nadahnuti ljude da slijede svoje snove, bez obzira na to koliko su ti snovi mali ili veliki.”

Ako želite pogledati novu TV reklamu i vidjeti neke dodatne snimke snimljene tijekom snimanja kampanje, pogledajte naš YouTube kanal – https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

1 Na temelju volumena ispisa od 100 stranica A4 formata na mjesec i najniže iskoristivosti dobivene iz uključenog kompleta tinti.
2 Na temelju Epsonovih izračuna prosječna ušteda po stranici i prosječan broj tintnih uložaka potrebnih za ispis istog broja stranica kao i kod bočica s tintom Epson EcoTank „101” i „103”. Usporedba prosječne iskoristivosti (ispisani primjerci formata A4 u standardu ISO/IEC 24711) serije bočica EcoTank „101” i „103” te originalnog potrošnog materijala (IDC, Hardcopy Peripherals Consumables Tracker, pošiljke za 2020., objavljeno u prvom tromjesečju 2021.) koji se upotrebljava u 25 najprodavanijih komercijalnih pisača s tintnim ulošcima formata A4 ispod 100 EUR (bez poreza) u Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj i Turskoj (IDC, Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker, pošiljke za 2020., objavljeno u prvom tromjesečju 2021.). Trošak po stranici izračunat je dijeljenjem relevantnog prihoda od prodaje bočica/uložaka i ukupne iskoristivosti s jediničnom prodajom.