Razbijanje mita: Šest uobičajenih zabluda o poslovnom inkjet ispisu

Nedavno neovisno istraživanje provedeno u 14 zemalja regije EMEA, u kojem je sudjelovalo više od 2400 ispitanika, pokazuje da je šest zabluda o tehnologiji ispisa još uvijek duboko ukorijenjeno, bez obzira š

Razbijanje mita: Šest uobičajenih zabluda o poslovnom inkjet ispisu

Zagreb, 10. svibnja 2017. – Nedavno neovisno istraživanje provedeno u 14 zemalja regije EMEA, u kojem je sudjelovalo više od 2400 ispitanika (uredskih djelatnika i donositelja odluka), pokazuje da je šest zabluda o tehnologiji ispisa još uvijek duboko ukorijenjeno, bez obzira što ti stavovi više nisu istiniti[1].

Neovisni testovi koje je provela tvrtka Buyers Laboratory LLC (BLI) uspoređuju Epsonova poslovna inkjet rješenja (WorkForce Pro (WFP) i WorkForce Pro Replaceable Ink Pack System (RIPS)) s konkurencijskim laserskim pisačima i fotokopirnim uređajima te pokazuju koliko je daleko došla inkjet tehnologija.

  1. MIT: “Inkjet tehnologija je skuplja od laserske”

ČINJENICA: Inkjet tehnologija omogućuje korisnicima do četiri i pol puta više ispisa s dvije patrone po boji u odnosu na laserske pisače

  • Do dva puta više ispisa s modelima WFP u odnosu na konkurencijske laserske pisače u boji[2]
  • Do četiri i pol puta više ispisa s modelima WFP Replaceable Ink Pack System (RIPS) u odnosu na laserske pisače u boji i fotokopirne uređaje u boji[3]

 

  1. MIT: “Laserski pisači su produktivniji od inkjet pisača ”

ČINJENICA: Inkjet pisači su do tri i pol puta brži od laserskih pri ispisu prve stranice te vrijeme intervencije može biti skraćeno za do dvije trećine

  • WFP modeli su do tri i pol puta brži pri ispisu prve stranice u odnosu na laserske pisače u boji i fotokopirne uređaje u boji[4]
  • WFP modeli su do jedan i pol puta brži u odnosu na laserske pisače u boji i fotokopirne uređaje u boji pri tipičnom poslovnom ispisu dokumenata od nekoliko stranica[5]
  • WFP modeli mogu omogućiti skraćivanje vremena provedenog u intervencijama do dvije trećine u odnosu na laserske pisače[6]
  • WFP RIPS modeli mogu skratiti vrijeme provedeno u intervencijama do 100 % u odnosu na laserske pisače u boji i fotokopirne uređaje u boji u intervalu od 40.000 stranica[7]
  1. MIT: “Laserski pisači omogućuju kvalitetniji ispis u odnosu na inkjet pisače”

ČINJENICA: Inkjet tehnologija omogućava rezultate profesionalne kvalitete tako što precizno kontrolira oblik i volumen kapljica tinte

  • Inkjet pisači s tehnologijom PrecisionCore odlikuju se gustoćom sapnica do tri puta većom u odnosu na standardne glave pisača, s ugrađenim izlazom od 600 dpi ili 720 dpi po čipu

 

  1. MIT: “Inkjet tehnologija je bučna”

ČINJENICA: Inkjet pisači su tiši od laserskih do 18 %

  • WFP modeli su do 18 % (29,42 dBA) tiši u odnosu na laserske pisače u boji i fotokopirne uređaje u boji [8]

 

  1. MIT: “Inkjet tehnologija je manje pouzdana od laserske”

ČINJENICA: Inkjet pisači zahtijevaju manje intervencija u odnosu na laserske, te ih to čini pouzdanijima

  • WFP modeli nose oznaku ‘Reliability Certified’ koju je dodijelila tvrtka BLI, s do 75.000 ispisa bez pogrešaka ili servisiranja[9]

 

  1. MIT: “Inkjet tehnologija nije ekološki prihvatljiva”

ČINJENICA: Inkjet tehnologija može smanjiti veći dio otpada koji proizlazi iz ispisa te koristi do 82 % manje energije od laserske tehnologije

  • WFP modeli proizvode do 95 % (ili 77 kg) manje otpada u odnosu na laserske pisače i fotokopirne uređaje pri spisu do 80.000 stranica[10]
  • WFP modeli koriste do 82 % manje energije od laserskih pisača i fotokopirnih uređaja[11]

 

Laserski ispis dugo je vremena bio prvim izborom za uredske korisnike, no bez pravog potencijala za daljnji razvoj. Danas ga prestigao inkjet ispis.

“Prije više od tri godine predstavili smo naš asortiman poslovnih inkjet uređaja WorkForce Pro (WFP). Ti pisači koriste našu tehnologiju PrecisionCore, originalno razvijenu za visoke naklade ispisa u industriji. S našim PrecisionCore proizvodima na tržištu poslovnih rješenja omogućujemo brz i kvalitetan ispis, uz troškove upola manje u odnosu na usporedive laserske uređaje, uz smanjen negativan utjecaj na okoliš, što potvrđuju i testovi koje je provela tvrtka BLI,” kazao je Renato Vincenti, voditelj poslovanja za poslovne korisnike u regiji istočne i jugoistočne Europe.

Uz sve veće zanimanje poslovnog sektora za koristi inkjet tehnologije u usporedbi s laserskim ispisom, tvrtka IDC predviđa brz rast inkjet segmenta od 10,2 % (CAGR) do 2020. Usvajanje inkjet tehnologije na radnom mjestu posebno se primjećuje u zapadnoj Europi gdje je samo u 2015. segment poslovnog inkjet ispisa porastao za 5,1 %, nauštrb laserskog ispisa[12].

“Znatno investiramo u našu inkjet tehnologiju kako bismo odgovorili na porast tržišta i zajamčili kvalitetu pisaćih glava. U nove proizvodne kapacitete uložili smo 400 milijuna eura. U slijedeće tri godine planiramo uložiti daljnjih 185 milijuna eura u tehnologiju PrecisionCore”, zaključuje Vincenti.

--- kraj---

O studiji

Tvrtka Buyers Lab LLC (BLI), vodeća neovisna kuća vizualne industrije i dobavljač informacija, testova i recenzija, održala je testiranja za potrebe ove studije u razdoblju od šest mjeseci do srpnja 2015.

BLI je proveo posebne testove slijedećih modela:

WorkForce Pro WF-5620 DWF

WorkForce Pro WF-5690 DWF

WorkForce Pro WF-R5690 DTWF

WorkForce Pro WF-8590 DWF

WorkForce Pro WF-R8590 DTWF

BLI je osim toga proveo slijedeće komparativne testove:

A4 head-to head (serija WF-56xx uklj. RIPS) nasuprot pet konkurencijskih laserskih modela

A3 head-to-head (WF-R8590 DTWF) nasuprot pet konkurencijskih fotokopirnih uređaja A3 u boji

O Buyers Laboratory LLC

Tvrtka Buyers Laboratory LLC (BLI) je vodeći u svijetu neovisni dobavljač analitičkih informacija i usluga testiranja za industriju upravljanja dokumentima. Kupci se već više od pedeset godina oslanjaju na BLI kao pomoć u razlikovanju dobrih i loših točaka kod proizvoda i donošenju pravih odluka. Industrija se pak oslanja na BLI u svojim prodajnim, marketinškim i proizvodnim aktivnostima kao na izvor informacija i usmjerenja u razvoju proizvoda, tržišnom pozicioniranju te podršku u prodaji i marketingu. BLI osim toga nudi privatna testiranja koja proizvođačima omogućava razvoj i marketiranje boljih proizvoda i potrošnog materijala.

www.buyerslab.com

 

[1] Epsonovo istraživanje proveo Coleman Parkes, 2017.

[2] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave. Više informacija: http://www.epson.hr/inkjetsaving

[3] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do 2015., usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave.

[4] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., FPOT (brzina ispisa prve stranice) iz režima noćnog rada u pripravnosti, usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave.

[5] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., FSOT (vrijeme od pokretanja zadatka na računalu do izlaza posljednje stranice u zadatku), usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave prema Epsonovoj narudžbi.

[6] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave prema Epsonovoj narudžbi.

[7] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba svih konkurencijskih strojeva u trenutku objave prema Epsonovoj narudžbi.

[8] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba određenih konkurencijskih strojeva, prema Epsonovoj narudžbi.

[9] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015.

[10] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba određenih konkurencijskih strojeva, prema Epsonovoj narudžbi.

[11] Rezultati testiranja BLI, u dvomjesečnom razdoblju do travnja 2015., usporedba određenih konkurencijskih strojeva, prema Epsonovoj narudžbi.