Epson Print Admin

Sigurno okruženje, u kombinaciji s jednostavnim administrativnim sučeljem za povećanje produktivnosti, postizanje ekoloških ciljeva i povećanje učinkovitosti.

EPSON PRINT ADMIN

Kontrola, sigurnost i učinkovitost

Epson Print Admin poslužiteljsko je rješenje koje stvara sigurno okruženje za ispisivanje, skeniranje i kopiranje provjerom autentičnosti korisnika pomoću čitača kartica, prijava/lozinki i PIN kodova. Također nudi dodatne značajke kao što su „skeniraj i pošalji mi”, obavijesti o obrazovanju korisnika i poboljšane administrativne alate koji pružaju poželjno povećavanje u pogledu produktivnosti, okolišnih ciljeva i učinkovitosti.

Funkcije naprednog tijeka rada administratorima omogućuju jednostavno stvaranje profila skeniranja pomoću snimanja, obrade i isporuke dokumenata na unaprijed definirana odredišta, uključujući usluge pohrane u oblaku. Automatizirano snimanje omogućuje stvaranje PDF-a i PDF-a/A koji se mogu pretraživati na 29 jezika, odvajanje zadataka pomoću crtičnih kodova, imenovanje mapa i dokumenata OCR-om po zonama, crtične kodove, preskakanje praznih stranica i još mnogo toga.

Prednosti korištenja softvera Epson Print Admin

  • Povećajte produktivnost

    Uštedite vrijeme personalizacijom korisničkih sučelja na profilima zaposlenika. Značajka „Skeniraj i pošalji mi” šalje skenirane dokumente autentificiranim korisnicima jednim dodirom gumba. Pohranjivanje skeniranih primjeraka u unaprijed definirane mape sprečava pogrešno usmjeravanje i poboljšava korisničko iskustvo.

  • Sigurna upotreba pisača

    EPA uključuje provjeru autentičnosti korisnika koja vas štiti od neovlaštenog pristupa – za sigurno ispisivanje, skeniranje i kopiranje.

  • Jednostavno upravljajte

    EPA nudi naprednu funkciju ispisivanja, kopiranja i skeniranja putem jednog web-sučelja. Jednostavan pristup i upotreba, što vam pomaže da brzo optimizirate opremu.

  • Lako integrirajte

    EPA možete besprijekorno integrirati u svoju IT infrastrukturu s lokalnom bazom podataka korisnika ili uslugama direktorija kao što su Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory i Google Secure LDAP.

  • Smanjite otpad

    Uz EPA dokumenti se ispisuju tek nakon što korisnik odobri zadatak na kompatibilnom uređaju. To sprečava opasnost od ostavljanja osobnih podataka na pisaču te istodobno smanjuje potrošnju papira, resursa i vremena na nepreuzete ispisane primjerke.

  • Educirajte zaposlenike

    Postavite obavijesti kako biste educirali korisnike o odgovornom ispisu i riješili problem nepotrebnog ispisivanja u boji na mjestu stvaranja zadataka ispisa.

  • Kontrolirajte i nadzirite troškove

    Zahvaljujući ugrađenim pravilima za uštedu troškova, EPA vam omogućuje kontrolu. Pristupite izvješćima iz bilo kojeg web-preglednika ili zakažite njihovo automatsko generiranje i slanje e-poštom. Upotrijebite unaprijed definirano izvješće koje nudi EPA ili izradite izvješća s prilagođenim podacima. Kada postoje zahtjevnije potrebe, iskoristite prednosti naprednih značajki kvota, kredita i kodova za naplatu.

  • Besprijekorno snimajte dokumente na usluge u oblaku

    Skenirajte dokumente izravno na OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams i Google Drive.

  • Ispisujte bez drivera iz usluga u oblaku

    Pristupite svojim dokumentima SharePoint Online, OneDrive for Business i Microsoft Teams izravno s ploče vašeg višenamjenskog pisača i ispisujte ih.

Kako preuzeti Epson Print Admin

Da biste saznali više, obratite se lokalnom prodajnom predstavniku ili nama.

Uštedite novac i smanjite utjecaj na okoliš

Riješite se gomile papira oko pisača zahvaljujući jednostavnom odabiru toga koji se dokumenti trebaju ispisati – dokumenti prate korisnike do pisača, što uklanja najčešći uzrok nepotrebog ispisa i istodobno povećava sigurnost dokumenata. Svako pravilo može pokrenuti slanje obavijesti vlasniku zadatka ispisa. Ta je obavijest jednostavan način educiranja korisnika o odgovornom ponašanju pri, primjerice, ispisu velikih dokumenata u boji. Organizacije mogu pratiti i dodjeljivati troškove za usluge ispisivanja, skeniranja i kopiranja prema proračunskom centru ili prema kupcu jer EPA prati i izvještava o uslugama naplate koje su unesene u višenamjenski pisač radi jednostavnog računovodstva i praćenja. Administratori mogu uspostaviti kodove za naplatu koji organizacijama omogućuju upravljanje i praćenje troškova korisnika, odjela, projekata i troškovnih centara.

Poslovna rješenja

Epson nudi cijeli niz naprednih rješenja za ispisivanje i skeniranje osmišljenih kako bi pomogli tvrtkama da lako upravljaju instalacijom, konfiguracijom i radom svog okruženja za ispis. Uz tijekove rada, sigurnost, upravljanje opremom, usluge na daljinu i integraciju trećih strana, Epson Solutions Suite pokriva sve vaše potrebe.

Kompatibilni modeli za Epson Print Admin

Specifikacije i zahtjevi sustava

Poslužitelj

Operacijski sustaviMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro / Enterprise / Education)1
Windows 11 (Pro / Enterprise / Education)1
Virtualno okruženjeHyper-V Ver.2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere Ver.4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Preporučena baza podatakaMicrosoft SQL Server 2017 Express s instalacijskim programom za EPA-u od x64
Kompatibilnost baze podatakaMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Zahtjevi poslužiteljaCPU: 2 Ghz (x64) ili brži, 2 jezgre ili više / Uz napredni tijek rada za EPA: CPU 2 Ghz (x64) ili više, 4 jezgre ili više.
RAM: 2 GB (preporuka 4 GB ili više) / Uz napredni tijek rada za EPA: RAM 4 GB (preporuka: 8 GB ili više)
Minimalni slobodni prostor na tvrdom disku: 50 GB ili više
Driver i obavještavač klijentaMicrosoft Windows Server 2008 SP2 ili noviji (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 ili noviji (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 7 SP1 or later (Professional / Enterprise)
Windows 8.1 / 10 / 11 (Professional / Enterprise / Education)
Mac OS X 10.8.5 ili noviji
Chrome OS 110 ili noviji2
Softver.Net Framework 4.6.2 ili noviji

Upravljanje

Podržani jezici web-sustavaEngleski, Francuski, Talijanski, Njemački, Španjolski, Portugalski, Nizozemski, Ruski, Ukrajinski, Češki, Poljski, Mađarski, Danski, Finski, Grčki, Norveški, Rumunjski, Slovački, Švedski, Turski, Japanski, Tradicionalni kineski, Pojednostavljeni kineski, Korejski
Upravljanje korisnicimaLokalna baza podataka, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Podrška za uvoz/izvoz korisničkih podataka putem CSV-aDa
Podrška za Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Sinkronizacija usluga direktorijaDa, korisnici i grupe
Pravila za lozinkeDa (samo lokalni korisnici)
Zaključavanje računaDa

SMTP poslužitelj

Provjera autentičnostiBez provjere autentičnosti, SMTP autentifikacija (CRAM-MD5, PLAIN, LOGIN Authentication), POP prije SMTP-a, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
ŠifriranjeBez šifriranja, StartTLS, SMTP preko TLS-a

Web-poslužitelj

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Održavanje

SustavZapis administratora, Zapis sustava, Sigurnosno kopiranje sustava, Zapis grešaka

Značajke

Glavne značajkeKontrola troškova, Sigurnost, Odgođeni ispis, Povećanje produktivnosti s personaliziranim korisničkim sučeljem i funkcijama, Skeniranje na usluge u oblaku, Pravila i politike, Izvješćivanje
Način provjere autentičnostiID kartica, Prijava/lozinka, PIN šifra
Samostalna registracija osobne iskazniceDa
Izravan ispisDa
Zaštićeni odgođeni ispisDa
Automatsko odobravanje zadatka pri prijaviDa
Prilagodljivo automatsko brisanje neodobrenih zadatakaOd 1 sata do 720 sati
Omogući/onemogući funkcije po korisniku i grupiDa
Podrška personaliziranih značajkiDa
Prilagodljiv dizajn ploče uređajaDa
Funkcije internetskog sučelja korisnikaPodaci o korisniku, Popis zadataka na čekanju, Povijest, Preuzimanje drivera/klijenta

Pravila i politike

Primjenjivi načiniPrisilna pretvorba, Educirajte korisnike
Po vrsti zadatkaDa
Po korisniku/grupiDa
Podrška za kvotuDa
Popis postavki troškova po uređajuJednostavno, Standardno, Napredno
Trošak po uređaju / skupini korisnikaDa
Personalizacija upozorenja korisnika prema unaprijed definiranom pragu kvoteDa

Standardne funkcije skeniranja na odredište

Funkcije izravnog skeniranjaSkeniraj i pošalji mi, Skeniranje na FTP, Skeniranje u mrežnu mapu
Podržan format datoteke skeniranjaPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, višestruki TIFF, PDF zaštićen lozinkom
Odredište skeniranjaMrežna mapa (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), E-pošta

Dodatni napredni tijekovi rada

Skeniranje na usluge u oblakuSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams i Google Drive
Ispis s usluga u oblakuSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams3
Podržani jezici koji se mogu pretraživati u PDF formatuEngleski, Francuski, Talijanski, Njemački, Španjolski, Portugalski, Nizozemski, Češki, Poljski, Mađarski, Danski, Finski, Grčki, Norveški, Rumunjski, Slovački, Švedski, Turski, Arapski, Hebrejski, Japanski, Tradicionalni kineski, Pojednostavljeni kineski, Korejski, Ruski, Ukrajinski, Vijetnamski, Tajlandski, Malajski
Format datoteke skeniranjaPDF, PDF/A, PDF koji se može pretraživati, PDF/A, Compact PDF, Compact PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, višestruki TIFF, PDF zaštićen lozinkom
Podrška za preskakanje prazne straniceDa
Automatsko odvajanje zadataka poFiksni broj stranica, Veličina datoteke, Prazna stranica, Kôd zakrpe, Crtični kôd, OCR
Postavke automatskog naziva datotekeID korisnika, Korisničko ime, Grupa, Naziv uređaja, Crtični kôd, OCR, Datum/vrijeme, Brojač stranica, Slobodan tekst
Postavke automatskog stvaranja i naziva mapeUnaprijed postavljen naziv skeniranja, ID korisnika, Korisničko ime, Grupa, Naziva uređaja, Crtični kôd, OCR, Datum/vrijeme, Brojač stranica, Slobodan tekst
Odredište skeniranjaMrežna mapa (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), E-pošta, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams i Google Drive
Podrška za crtične kodoveUPC_EAN_JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, QR, PDF417, DataMatrix
Format indeksne datotekeCSV, XML, TXT
Naziv datoteke indeksiranjaUnaprijed postavljen naziv skeniranja, Naziv skenirane slikovne datoteke, ID korisnika, Korisničko ime, Naziv grupe, Naziv uređaja, Naziv poslužitelja, Datum/vrijeme, Brojač stranica, Slobodan tekst
Sadržaj datoteke indeksiranjaID korisnika, Korisničko ime, Naziv grupe, Naziv uređaja, Unaprijed postavljen naziv skeniranja, Vrijeme početka/kraja skeniranja, Informacije o slici (Širina, Visina, Rezolucija, Broj bitova slike), Broj stranice, Ukupan broj stranica prilikom skeniranja, Broj stranice / Ukupan broj stranica u dokumentu), Crtični kôd, Vrsta crtičnog koda, OCR, Informacije o odvajanju zadataka, Vrsta odredišta

Izvješća

Korisnici/grupeTrošak, Broj stranica, Broj stranica po veličini papira, Ispis na temelju pravila
UređajiBroj stranica, Broj stranica po veličini papira
NaplataTrošak, Trošak po grupi
SustavIzvješće o rangiranju troškova, Izvješće o okolišu, Izvješće o povijesti
Kreiranje prilagodljivog izvješćaDa
Zakazano slanje izvješća na e-poštuDa
Zakazano slanje izvješća u mapu (SMB)Da
Format datoteke izvješćaHMTL, CSV
Postavke korisničke zaštiteSakrij naziv datoteke


1 Nije kompatibilno s opcijskim naprednim tijekovima rada
2 Samo driver
3 Podržan format datoteke: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Shaping the future of printing with Heat-Free Technology

Switching from laser to Heat-Free printers helps you to use less energy and reduce the environmental impact of printing.

FAQs

Što je Epson Print Admin?

Epson Print Admin softversko je rješenje temeljeno na poslužitelju koje tvrtkama pruža sigurnost i centraliziranu kontrolu nad ispisivanjem, skeniranjem i kopiranjem.

Koje su prednosti upotrebe softvera Epson Print Admin?

Postoji nekoliko prednosti upotrebe softvera Epson Print Admin za vaše uređaje. Te prednosti uključuju sljedeće:

• Poboljšana produktivnost jer se vrijeme štedi personalizacijom korisničkih sučelja na profilima zaposlenika i korisnicima je omogućen pristup jednim dodirom gumba.
• Sigurna upotreba uređaja jer provjera autentičnosti štiti korisnike od neovlaštenog pristupa.
• Jednostavno upravljanje funkcijama ispisivanja, kopiranja i skeniranja putem jednog web-sučelja.
• Jednostavna integracija s IT infrastrukturom i još mnogo toga.
• Smanjenje otpada jer se dokumenti ispisuju tek nakon što korisnik odobri zadatak pomoću kompatibilnog uređaja.
• Educirajte zaposlenike o odgovornom ispisu kako biste spriječili nepotreban ispis u boji na mjestu ispisa.
• Kontrolirajte i nadzirite troškove povezane s upravljanjem ispisom.

Pročitajte više o prednostima EPA-e

Koji oblik praćenja i izvješćivanja nudi Epson Print Admin?

Epson Print Admin nudi snažan skup značajki za praćenje i izvješćivanje koje su osmišljene kako bi tvrtkama pružile jasno razumijevanje njihovih navika ispisivanja, skeniranja i kopiranja. U nastavku su navedene samo neke od njih:

• Praćenje i raspodjela troškova: Korisnici mogu pregledati detaljno praćenje troškova skeniranja, ispisivanja i kopiranja. To organizacijama pomaže da točno kontroliraju svoje troškove ispisa.
• Praćenje upotrebe: Korisnici mogu nadzirati volumen ispisa te pregledati uvide u aktivnost korisnika i upotrebu uređaja. To pomaže istaknuti gdje se može poboljšati učinkovitost.
• Izvješćivanje: Generirajte detaljna izvješća o aktivnostima ispisivanja, skeniranja i kopiranja. Prilagođeno izvješćivanje može se obaviti i za analizu određenih podataka.
• Praćenje okoliša: Praćenjem volumena ispisa sustav pomaže organizacijama u praćenju i smanjenju potrošnje papira.
• Kodovi za naplatu: Korisnici mogu dodijeliti svoje zadatke određenom kodu. Zatim mogu pokrenuti izradu izvješća kako bi prikupili informacije o tome koliko je naplaćeno po kodu ili mogu kreirati zakazane zadatke za automatsko generiranje tih izvješća za analizu.

Kako Epson Print Admin upravlja provjerom autentičnosti korisnika?

Epson Print Admin podržava nekoliko različitih načina provjere autentičnosti, što administratorima omogućuje odabir najprikladnije opcije za njihovo okruženje.

Neke od tih metoda uključuju:
• ID-ovi i lozinke korisnika: Korisnici se mogu prijaviti za unos svojih podataka na upravljačkoj ploči pisača.
• ID broj: Korisnici mogu provjeriti autentičnost pomoću jedinstvenog ID broja
• Kartica za provjeru autentičnosti: korisnici mogu jednostavno provući ili prisloniti svoje pristupne kartice.

Je li Epson Print Admin dostupan na drugim jezicima?

Da. Podržana su 24 jezika.

Je li Epson Print Admin prikladan za veličinu moje tvrtke?

Epson Print Admin posebno je osmišljen za mala i srednja poduzeća. Također nudi fleksibilnost i skalabilnost za zadovoljavanje jedinstvenih potreba različitih sektora, uključujući obrazovanje, zdravlje, proizvodnju i logistiku, financijske usluge, državne ustanove, pravo i računovodstvo. Epson Print Admin može se prilagoditi različitim grupama unutar vaše organizacije ili čak pojedinačnim korisnicima, što ga čini svestranim rješenjem za širok raspon poslovnih okruženja.

Ready to know more?

Talk to one of our team to discover how you can cut costs and work more efficiently

1 Determined in accordance with ISO/IEC 17629 showing the average of FPOT(sec) from the Office Category Test for default A4 simplex and duplex. For more information, please visit www.epson.eu/testing.