Uvod
Svi igramo ulogu u izgradnji bolje budućnosti. Za Epson, biti održiva kompanija znači voditi računa o svakom aspektu naše organizacije – od najmanje žarulje do najveće tvornice.
Filozofija upravljanja
Epson teži tome da bude nezaobilazna tvrtka kojoj ljudi u svijetu vjeruju zbog predanosti otvorenosti, zadovoljstvu klijenata i održivosti. Poštujemo individualnost, a istovremeno zastupamo timski rad i predani smo pružanju jedinstvene vrijednosti putem inovativnih i kreativnih rješenja.
Vizija očuvanja okoliša do 2050.
Emisije stakleničkih plinova nastale iz ljudskih aktivnosti, uključujući odabir tehnologije, jedan su od glavnih pokretača klimatskih promjena. U borbi protiv ove promjene, tvrtka Epson 2008. godine uspostavila je Viziju očuvanja okoliša do 2050. kao dugoročni vodič za aktivnosti zaštite okoliša. Okvir se dotiče svake faze proizvodnog lanca te pomaže u smanjenju emisija stakleničkih plinova.
Poruke Epsonovog tima za upravljanje CSR-om.
Naše su tehnologije osmišljene kako bi našim klijentima omogućile jasan izbor u pogledu utjecaja proizvoda koje upotrebljavaju na društvo, okoliš i financije.
Rob Clark, viši potpredsjednik tvrtke Epson Europe
Svi igramo ulogu u izgradnji bolje budućnosti. Za Epson, biti održiva kompanija znači voditi računa o svakom aspektu naše organizacije – od najmanje žarulje do najveće tvornice.
Henning Ohlsson, direktor odjela CSR, Epson Europe
Ciljevi održivog razvoja
„Transformiranje našeg svijeta: Agenda za održiv razvoj 2030. godine usvojena je 2015. godine na sastanku na vrhu UN-a o održivom razvoju, kojemu je prisustvovalo više od 150 svjetskih lidera.
Ova agenda predstavlja plan djelovanja za ljude, planet i prosperitet koji uključuje izjavu i skup od 17 ciljeva i 169 smjerova za održiv razvoj.
Kao što je navedeno u filozofiji upravljanja, Epson nastoji postati nezaobilazna tvrtka, što predstavlja ambiciju za koju Epson smatra da je u skladu s realizacijom ciljeva održivog razvoja (SDG-a) Ujedinjenih naroda.
GLAVNA DJELATNOST | DRUŠTVENO | EKOLOŠKI | UPRAVLJANJE |
---|---|---|---|
Stvaranje novih proizvoda i usluga pomoću vodeće tehnologije | Kvaliteta proizvoda i komunikacije | Učinkovito korištenje energije i resursa | Usklađenost |
Poslovne aktivnosti usklađene s globalnim društvenim trendovima | Zdravlje i sigurnost potrošača | Klimatske promjene i globalno zagrijavanje | Jačanje informacijske sigurnosti |
Poboljšanje produktivnosti upotrebom ICT-a | Promicanje raznolikosti | Doprinos okolišu putem proizvoda i uslugas | |
Konkurentnost proizvoda | Razvoj, zapošljavanje i zadržavanje ljudskih resursa | ||
Strateško oglašavanje | Poštivanje ljudskih prava | ||
Upravljanje opskrbnim lancem |
Ciljevi održivog razvoja
Kao što je navedeno u filozofiji upravljanja, Epson nastoji postati nezaobilazna tvrtka, što predstavlja ambiciju za koju Epson smatra da je u skladu s realizacijom ciljeva održivog razvoja (SDG-a) Ujedinjenih naroda.
GLOBALNI SPORAZUM UN-a
Epson se službeno pridružio Globalnom sporazumu Ujedinjenih naroda 16. srpnja 2004., kada je Pismo o preuzimanju obveza koje je potpisao predsjednik tvrtke Seiko Epson poslano glavnom tajniku UN-a, koji ga je prihvatio. U pismu je izražena predanost tvrtke Seiko Epson Globalnom sporazumu u područjima ljudskih prava, rada, okoliša i borbe protiv korupcije.
CSR Europa
Kao korporativni član CSR Europe, Epson pomaže riješiti razne društvene probleme pružajući jedinstvenu vrijednost kroz inovativne i kreativne proizvode i rješenja. Postizanje korporativne društvene odgovornosti postaje sve važnije za poslovanje organizacija diljem Europe, a Epson i mreža CSR Europe predano rade da se taj fokus zadrži i ubuduće.
Ocjena EcoVadis Platinum
U 2020. godini tvrtka Epson dobila je ocjenu EcoVadis Platinum. Ocjena, koja odražava Epsonovu predanost postizanju najviših mogućih međunarodnih standarda CSR-a, također potvrđuje da je Epson „izvanredan“ u obje kategorije, bilo da se radi o okolišu ili održivoj nabavi. To nadopunjuje druge standarde kojih se tvrtka pridržava, uključujući Inicijativu globalnog izvještavanja, Globalni sporazum Ujedinjenih naroda te ISO 26000.
Mjerilo transparentnosti
Nizozemska: Epson je 2017. godine bio uvršten na popis organizacija koje su kvalificirane za mjerilo transparentnosti. Mjerilo transparentnosti pruža uvid u stupanj transparentnosti izvješća o korporativnoj odgovornosti u 500 najvećih organizacija u Nizozemskoj.
Odgovorni poslovi
Italija: Privredna komora je 2017. godine odala priznanje Epsonu kao odgovornoj tvrtki. Ta je nagrada obuhvatila područja: održivih ekoloških projekata, inicijativa za društvo i lokalnu zajednicu, kvalitete odnosa s dobavljačima, kupcima i potrošačima, administracije i odgovornog upravljanja tvrtkom.
Dobrovoljno preuzimanje obveza glede CO₂
Španjolska: Tvrtka Epson pridružila se 2014. godine programu dobrovoljnog sporazuma za smanjenje emisija stakleničkih plinova Katalonskog Ministarstva teritorija i održivosti te Katalonskog ureda za klimatske promjene. Ovo je dobrovoljna obaveza praćenja i smanjenja emisija stakleničkih plinova izvan zakonskih zahtjeva.
Druckerchannel-Leserwahl
Njemačka: Čitatelji Druckerchannela proglasili su Epson najodrživijim proizvođačem u 2018./2019.
Epson se pridružuje poslovnoj mreži CSR Europe
2017. godine Epson se pridružio CSR Europe, vodećoj europskoj poslovnoj mreži za korporativnu društvenu odgovornost, kao korporativni član, kako bi osnažio svoju predanost i usredotočio se na CSR globalno i unutar Europe.
Saznajte više o temi društvene odgovornosti poduzeća
Etika
Oduševljenje i iznenađenje naših klijenata inovativnim proizvodima i uslugama tek je početak.