Uložak s tintom (Non-ILS)

Uložak s tintom (Non-ILS)

Poruka o niskoj razini tinte na nadzorniku statusa pisača promijenjena je za mali broj modela naših tinti za komercijalne pisače. Razlog tome je prekid proizvodnje komponente koja se trenutačno upotrebljava kod tih uložaka s tintom.

Zbog promjene komponenti, potrošnja tinte sada se izračunava prema ispisu točaka različite veličine. Potrošnja se sada mora procjenjivati umjesto da se precizno prati. Razina tinte koja je preostala u pojedinom ulošku zbog toga može varirati. Zbog ove je promjene cijena uloška smanjenja za 20 %.

Korisnicima još uvijek nudimo istu visoku kvalitetu i visoku pouzdanost originalne tinte tvrtke Epson na koju ova promjena nije utjecala.

VAŽNA NAPOMENA
Važno je ažurirati firmver pisača na najnoviju verziju prije umetanja ovog uloška. Za pojedinosti o postupku ažuriranja te u slučaju pogrešaka nakon provođenja ažuriranja obratite se trgovcu ili podršci tvrtke Epson.
– Ovaj je uložak zamijenjen novom verzijom modela zbog nužnih promjena dizajna i postupka proizvodnje.
– Uložak sadrži istu visokokvalitetnu tintu Epson UltraChrome kojom ste se već koristili te ćete njime postizati istu kvalitetu slike.
– Možda ćete primijetiti povećanje količine preostale tinte u ulošku u trenutku kada se prikaže poruka „Uložak s tintom potrošen” i uložak se ukloni. To je povećanje normalno i dio je nužne promjene. Time se osigurava da pisač i dalje radi konzistentno i pouzdano. Ako imate bilo kakva pitanja o ovoj promjeni, posjetite Epsonovo lokalno web-mjesto.

Oznaka na ulošku
Količina tinte koja je preostala u korištenim ulošcima može biti veća nego što je to bio slučaj s prethodnim ulošcima.
Pojedinosti potražite na web-mjestu tvrtke Epson
https://www.epson.hr/support.

Impaktirane tinte:

Najčešća pitanja

Zašto Epson ne može pronaći alternativno rješenje za zamjenu komponente koja nedostaje?

Komponentu izrađuje treća strana koja je više ne može isporučivati. Epson nije uspio pronaći kompatibilnu ekvivalentu komponentu.

Zašto ovime nisu zahvaćeni noviji Epsonovi pisači velikog formata?

Komponenta koja nedostaje upotrebljavala se samo u određenim ulošcima. Ostale uloške nastavljamo nuditi kao i do sada.

Na koje se uloške ovo odnosi?

Problem zahvaća uloške s tintom C13T804xxx (700 ml) i C13T824xxx (350 ml). Ti ulošci više nisu dostupni te su zamijenjeni ulošcima C13T55Kxxx (700 ml) i C13T54Xxxx (350 ml).

U kojim se pisačima ti ulošci upotrebljavaju?

U pitanju su pisači Epson SureColor SC-P6000/7000/8000 i 9000.

Postavio/postavila sam novi uložak s tintom u svoj pisač, no pisač sada više ne radi. Što se dogodilo?

Prije postavljanja novog uloška s tintom u pisač, važno je ažurirati firmver pisača na najnoviju verziju. Ako firmver ne ažurirate, pisač će prikazati poruku o pogrešci i neće funkcionirati. Problem možete riješiti tako da slijedite upute navedene na ambalaži uloška te u letku priloženom uz novi uložak. Upute su također dostupne ovdje: https://www.epson.hr/support.

Zašto je u ulošku s tintom ostalo ovoliko puno tinte?

Zbog promjene komponenti, potrošnja tinte sada se izračunava prema ispisu točaka različite veličine. Količina i veličina točaka može varirati ovisno o rezoluciji slike koja se ispisuje. Zbog toga što je komponenta senzora uklonjena, potrošnja tinte sada se više ne prati precizno nego se mora procjenjivati te stoga razina tinte preostala u svakom ulošku u trenutku kada se zatraži zamjena uloška varira. Cijena uloška smanjenja je za 20 % kao kompenzacija za ovu promjenu.

Koliko je tinte preostalo u ulošku s tintom?

Količine tinte preostale u ulošku varirat će ovisno o više čimbenika, uključujući rezoluciju i kvalitetu ispisanih slika, odabir slika i postavke ispisa. Količina tinte preostale u svakom ulošku ovisit će o upotrebi. Epson je cijenu uloška s tintom smanjio za 20 % kao kompenzaciju za ovu promjenu.

Moram li češće mijenjati uložak s tintom?

Učestalost mijenjanja uloška s tintom ovisit će o rezoluciji i kvaliteti ispisanih slika.